دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۲۰:۱۳:۵۷

همزمان با آغاز ماه دوم فصل زمستان
نخستین محموله گاز تولیدی فازهای ١٧ و ١٨ وارد شبکه مصرف شد

باشگاه خبری فراساحل: نخستین محموله گاز تولیدی فازهای ١٧ و ١٨ پارس جنوبی به ظرفیت ٨ میلیون مترمکعب به شبکه سراسری گاز کشور تزریق شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، مجری طرح توسعه فازهای ١٨ و١٧ پارس‌جنوبی با اشاره به اتصال خط لوله ٤٢ اینچ انتقال گاز این پالایشگاه به خط لوله هفتم سراسری در هفته گذشته، گفت: با تلاش شبانه‌روزی فعالان بخش‌های خشکی و دریایی این پروژه،‌ نخستین محموله گاز تصفیه شده این فاز به صورت پایدار به خط لوله هفتم توزیع گاز کشور ارسال شد. حسن بویری افزود: این گاز تولیدی، محصول راه‌اندازی ردیف نخست شیرین‌سازی پالایشگاه فازهای ١٧ و ١٨ بوده است که در شرایط کنونی فراتر از هشت میلیون مترمکعب گازشیرین تولیدی را به صورت روزانه و پایدار به شبکه مصارف داخلی کشورمان عرضه می‌کند.

مجری این طرح توسعه تاکید کرد: همه سرویس‌های عملیاتی اجرای فرایندهای پیچیده پالایشگاهی و نیز بهره‌برداری و انتقال محموله‌های تولیدی مطابق با دستورالعمل‌ها و استانداردهای فنی بین‌المللی در این حوزه و با عالی‌ترین درجه کیفیت و نظارت انجام شده است. بویری گفت: با انجام موفقیت‌آمیز عملیات پایدارسازی تولید و انتقال گاز این بخش از پالایشگاه، تمرکز تیم‌های عملیاتی به تسریع در اجرا و راه‌اندازی دیگر ردیف‌های شیرین‌سازی معطوف شده است که پیش‌بینی می‌شود با تدابیر اتخاذ شده در شرکت نفت و گاز پارس بخش دیگری از تولیدات مخزنی این فاز تا پیش از پایان سال نیز در اختیار مصارف صنعتی و خانگی کشور قرار گیرد.



  کد خبر : 348
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :